მიმდინარე მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების რუბრიკები რამდენიმე თვალსაზრისით: მოსწავლის ნამუშევარი შევუფასეთ ერთმანეთს , რაც დამეხმარა კიდევ უფრო სიღრმისეულად გამეანალიზებინა რამდენად მნიშვნელოვანია შფასების რუბრიკა მოსწავლეებისთვის პროექტით სწავლებისას. ჩემი პროექტი მოვარგე ,, მონსტრების გაცვლის" რუბრიკას.
თქვენსგეგმაში მოსწავლეები იყენებენ ტექნოლოგიებს, რომლებიც ყველა დონესა და ინტერესს შეესაბამება ისე, რომ თან გარკვეულ გამოწვევას სთავაზობს მოსწავლეებს. მოსწავლეები მასალას ქმნიან ტექნოლოგიების გამოყენებით. თქვენი მოსწავლეები, როგორც წესი, იყენებენ ტექნოლოგიებს, რომლებიც მათ ასაკობრივ ჯგუფს და მრავალი ტიპის შემსწავლელსა და სწავლის სტილს შეესაბამება. თქვენი მოსწავლეები დროდადრო იყენებენ ტექნოლოგიებს, რომელიც მათ ასაკობრივ ჯგუფს შეესაბამება. მოსწავლეები იშვიათად იყენებენ ტექნოლოგიებს. ძირითადად, გამოყენებული ტექნოლოგიები მათ დონესა და ინტერესებს არ შეესაბამება.
ReplyDeleteგამოყენებული ტექნოლოგიების სპექტრი გონივრულად შერჩეულია და არსებულ შესაძლებლობებსა და კონკრეტულ გარემოებებს შეესაბამება. გამოყენებული ტექნოლოგიების სპექტრი გონივრულად შერჩეულია, თუმცა არსებულ შესაძლებლობებსა და კონკრეტულ გარემოებებს ზოგჯერ არ შეესაბამება. შერჩეული ტექნოლოგიების გამოყენება ჩემი მხრიდან დიდ ძალისხმევას მოითხოვს. შერჩეული ტექნოლოგიების გამოყენება თქვენს კონკრეტულ სიტუაციაში, არსებული გარემოებების გამო, შეუძლებელია.